top of page

Co o nás říkají klienti?

Martina Suchomelová Techlovská

CPO

Shoptet

Shoptet logo.webp

Délka spolupráce: 7 měsíců

Projektové řízení stavby a stěhování do nových kanceláří, interim vedení Office týmu

"Měla jsem tu čest spolupracovat s Nikou Milchovou na projektu stěhování našich kanceláří do PORT7 a mohu s naprostou jistotou říct, že je to profesionál v tom nejlepším slova smyslu. Nika rozumí svému řemeslu do ohromného detailu, ale zároveň si vždy dokáže udržet strategický nadhled. Umí vyjednat, co je potřeba, skvěle komunikuje a přirozeně vede tým i náročné projekty. Je nejen vynikající koordinátorka, ale také člověk se srdcem na správném místě. Umí dělat rozhodnutí, nést odpovědnost a přitom budovat skvělé vztahy se všemi zúčastněnými. Od prvního dne byla nedílnou součástí našeho týmu a rychle si získala naši důvěru i respekt. Spolupráce s Nikou byla radost a s čistým svědomím ji doporučuji komukoliv, kdo hledá zkušeného a schopného profesionála. A pokud bych v budoucnu řešila jakýkoliv projekt v oblasti workplace – ať už další stěhování, redesign kanceláří nebo optimalizaci pracovního prostředí – bez váhání bych se na ni znovu obrátila."

Nela Cajthamlová

Workplace & Community Team Lead 

Shoptet

Délka spolupráce: 11 měsíců+

Mentoring a expertní konzultace

"Měla jsem tu čest spolupracovat s Nikou na náročném a klíčovém projektu – stěhování a tvorbě nových kanceláří pro Shoptet. V této roli prokázala nejen hluboké zkušenosti s workplace projekty a projektovým managementem, ale také naprostou profesionalitu, tah na branku a byla tím nejlepším parťákem, jakého jsem si mohla přát. Její schopnost facilitace a mediace nám pomohla překonat mnoho složitých momentů, které k tak velkému přesunu nevyhnutelně patří. Kromě této profesní spolupráce jsem měla možnost s Nikou pokračovat i v rovině mentoringu. Jako mentorka je lidská, inspirativní a velmi přirozeně pomáhá formulovat myšlenky, nahlížet na situace s nadhledem a nacházet jednoduchá a účinná řešení. Pomohla mi nastavit efektivnější plánování kalendáře a celkové workflow. Díky ní dnes zvládám věci s větším klidem a přehledem. Niku bych s naprostou důvěrou doporučila každému týmu i jedinci, který hledá zkušenou, spolehlivou a zároveň empatickou profesionálku v oblasti office managementu/workplace/eventů, projektového řízení a mentoringu. Moc si vážím, že jsem se od ní mohla učit a děkuju jí za to."

Vít Kučera

Řídící partner

endors advokátní kancelář

endors logo.png

Délka spolupráce: 2 roky+

Vyhledání nových prostor, koordinace stavby a relokace

"Nikolu znám delší dobu, a proto jsem ji zažil v různých pracovních pozicích. Ale až když jsme spolupracovali při stěhování naší advokátní kanceláře, viděl jsem, že našla tu skutečně „svojí“ profesi. Spolupráce byla intenzivní a poměrně dlouhá, protože jsme spolu bok po boku absolvovali celý proces od výběru kanceláře po pověšení posledního obrazu. A po celou dobu jsem se mohl na Nikolu naprosto spolehnout. Že pohlídá detaily, na které jsem neměl čas. Že mi narovinu řekne svůj názor, pokud bych se v něčem pletl, pokud by měla jinou zkušenost anebo jsem zapomněl na nějakou alternativu. Že za nás bude kopat při jednání s pronajímatelem, poradci či dodavateli. Že dohlédne na všechny procesy. Že zjistí podmínky na trhu a dojedná nejlepší možnou cenu. Anebo že mi přehledně připraví možnosti, jak dál postupovat, včetně jejich zdůvodnění a dopadů, které volba kterékoliv z nich přinese. K tomu jsme měli od počátku jasně a férově nastavené podmínky spolupráce. To vše mi v konečném důsledku ušetřilo spoustu času, peněz a... nervů. A kromě toho, což je nakonec nejpodstatnější, přineslo krásný výsledek, se kterým jsme moc spokojeni. Kanceláře, kde jsme od prvních dnů „doma“. Díky, Nikolo!"

Jan Foret

General Manager

Wolt

Délka spolupráce: 2 roku

Stěhování, Office management a HR koordinace

"Můžu vřele doporučit spolupráci s Nikou všem, kteří hledají úžasně spolehlivého, nadšeného a tým podporujícího člověka. Vždy je o krok napřed, překvapí vás úrovní detailů, které sleduje a přináší firmě hodnotu, kterou je těžké najít. Klade ty správné otázky, nebojí se jít do náročných jednání, podporuje týmové manažery, když se objeví nějaký problém, hlídá dodavatele, abyste za své peníze dostali maximální hodnotu a mnoho dalšího."

Martin Pivarči

Workplace Experience

Productboard

Délka spolupráce: 2 roky

Součást projektového týmu řešící výstavbu nových kanceláří, nastavení operations procesů

"Nika je člověk s neskutečným drivem, focusem na výsledek a klasické klišé "Nic není nemožné" u ni opravdu platí. Má smysl pro detail a šachové přemýšlení, díky kterému má vždy vymyšlené 3-4 tahy dopředu. Samozřejmostí je fuck-up scénář a krizové řešení. Samotný projekt kanceláří pro Productboard probíhal v komplikované době prvních vln Covidu. Ve spolupráci s Nikou jsme však tuto výzvu zvládli na výbornou - ocenění Kancelář roku 2020 mluví za vše.  ​Konkrétním příkladem byl její sub-projekt kompletní gastro výdejny, kdy Nika vymyslela plán, provozování a chod, který společně s dodavateli zrealizovala. Dodnes je tento prvek v kanceláři PB jedním z nejdůležitějších, který pomáhá udržovat firemní kulturu a spokojenost lidí."

Kristýna Prachařová

Office Manager

Deepnote

Délka spolupráce: 1,5 měsíce

Mentoring a nastavení Office procesů

"Spolupráce s Nikou byla skvělá. Neskutečně užitečná pro mě byla možnost na začátku nové kariéry mluvit o situacích z praxe. Bez nutnosti vysvětlovat široce kontext, protože ona to zná. Všem co zvažují spolupráci to můžu jedině doporučit. Naše kancelář je na jiné úrovni."

Eduard Kučera

Partner

Presto Ventures

Délka spolupráce: 4 měsíce

Koordinace designového faceliftu kanceláře a audit office procesů

"V životním cyklu firem dochází občas k evolučním skokům. Zkušený společník si v takovou chvíli nechá pomoct a je to pro něj samozřejmostí. Nezkušený se často spálí. Nespalte se a outsourcujte část činností s nastavením na Niku, určitě se to vyplatí. Nika část našeho evolučního skoku zvládla na jedničku. Díky - jsme nadšení."

Jan Klusoň
CEO

Welcome to the Jungle

Délka spolupráce: 8 měsíců

Optimalizace provozu kanceláře

"Nika byla skvělou posilou pro náš tým a největší radost mi dělala tím, že pro ni žádný problém není problém. Zkontrolovala nám nájemní smlouvy a domluvila výhodné podmínky, nastavila procesy v kanceláři, aby vše fungovalo, co nejvíce jednoduše a automaticky a pomohla nám udělat ještě příjemnější pracovní prostředí. Skvěle zvládla i organizaci všech našich akcí, teambuildingů, večírků a podobně a tým byl mega vděčný, že máme někoho, kdo umí s takovou lehkostí vše posouvat tak rychle dopředu. Budu rád, když budeme mít prostor i na spolupráci v budoucnu, protože Nika je profík na svém místě."

Magdaléna Pogranová

Operations Manager

Deepnote

Délka spolupráce: 6 měsíců

Projektové vedení stavebních úprav nových kanceláří a stěhování

"Niki umí jasně komunikovat, má dar naslouchat a ptát se ty správné otázky, aby se rychle a efektivně dostala k jádru problému, a má úžasný talent nacházet a hned i realizovat řešení. Můžu ji jen a jen doporučit, pokud máte nejistoty a otázky ohledně nastavení Employee a Workspace Experience, nebo chcete realizovat nějaký projekt a zrovna na to nemáte kapacitu v týmu."

bottom of page