top of page

Hotové projekty

délka spolupráce 7 měsíců

  • projektové řízení realizační části projektu - dohled nad stavební částí, konzultace designu, koordinace dodavatelů a hlídání harmonogramu

  • finanční řízení projektu

  • hiring a supervize full time Workplace manažerky, následný mentoring

  • zajištění relokace a dočasného coworku pro tým, testovací fáze nových kanceláří a implementace zpětné vazby

  • řešení VaN, reklamací, inventarizace 

  • konzultace k interním procesům Workplace týmu a k organizaci firemních eventů

LI.jpg
8.jpg
endors logo.png

délka spolupráce 2 roky+

  • workplace analýza potřeb pro nové kanceláře

  • zhodnocení potenciálních míst pro nové kanceláře

  • kompletní projektové řízení - finanční rozvaha projektu, vyjednávání nájemních podmínek, výběr architekta, výběrové řízení dodavatelů, koordinace stavby fit-autu, relokace, testování provozu a finální úpravy, zodpovědnost za dodržení rozpočtu a harmonogramu

  • facelift klientské zóny stávajících kanceláří

délka spolupráce 8 měsíců

  • revize a zefektivnění procesu office managementu a lokálního HR supportu (z 20 hodin týdně na 6 hodin týdně)

  • nastavení funkčního modelu dočasného remote fungování office managementu 

  • designový facelift kanceláře

  • budgeting pro office a HR, správa podkladů pro tým financí

  • interní komunikace a organizace týmových eventů 

Snímek obrazovky 2025-02-14 v 16.19.35.png
5.jpeg
Presto Ventures_blue.png

délka spolupráce 4 měsíce

  • audit procesů office managementu a podpory týmů

  • předvýběr office kandidátů a revize náplně práce role Office Managera

  • zrychlení exekuce rozhodnutí od partnerů společnosti směrem k týmu

délka spolupráce 2 roky

  • nastavení provozních procesů a mezi týmového fungování

  • projektové řízení 2 fází stěhování pražských kanceláří, včetně dohledu nad finančním rozpočtem, kontroly stavebních prací a vyjednávání kontraktů

  • zavedeních lokálních HR postupů, nastavení rozvoje managementu

  • dlouhodobý plán a organizace firemních akcí a CSR projektů

  • péče o zaměstnance, podpora firemní kultury, zaměstnanecký merch

Bubenská
kanceláře v Praze

délka spolupráce 1,5 měsíce

  • mentoring juniorní Office Manažerky

  • nastavení interních procesů Office Managementu a spolupráce s dlouhodobými dodavateli

  • revize systému reportingu

  • supervize při organizace interních eventů a přípravě firemního merche

délka spolupráce 2 roky

  • zavedení procesu Office managementu v rychle rostoucím mezinárodním startupovém prostředí

  • vedení, nábor a trénink provozního týmu a recepční

  • zvyšování spokojenosti zaměstnanců, správa benefitů, koordinace F&B, organizace interních událostí a mezinárodních offsite

  • projektový management 3 fází stěhování kanceláří - včetně plánování, koordinace designu a stavebních úprav a samotného stěhování (2.000m2)

  • zavedení a koordinace anti-Covid procesů a podpora efektivní práce z domu a bezpečného návratu do kanceláří

  • budování firemní kultury, interní komunikace

firemní kultura
Moderní kanceláře

délka spolupráce 6 měsíců

  • projektové řízení realizační části nových kanceláří

  • podpora při revokaci kanceláře, doporučení dodavatelů, řešení VaN a reklamační části projektu

LOGO-WITH-TITLE-R-black.png

délka spolupráce 3 měsíce

  • designový facelift kanceláří

  • koordinace architekta, dodavatelů a stavby

  • ​zodpovědnost za dodržení harmonogramu a rozpočtu

DSC02834.jpg
bottom of page