
délka spolupráce 7 měsíců
-
projektové řízení realizační části projektu - dohled nad stavební částí, konzultace designu, koordinace dodavatelů a hlídání harmonogramu
-
finanční řízení projektu
-
hiring a supervize full time Workplace manažerky, následný mentoring
-
zajištění relokace a dočasného coworku pro tým, testovací fáze nových kanceláří a implementace zpětné vazby
-
řešení VaN, reklamací, inventarizace
-
konzultace k interním procesům Workplace týmu a k organizaci firemních eventů



délka spolupráce 2 roky+
-
workplace analýza potřeb pro nové kanceláře
-
zhodnocení potenciálních míst pro nové kanceláře
-
kompletní projektové řízení - finanční rozvaha projektu, vyjednávání nájemních podmínek, výběr architekta, výběrové řízení dodavatelů, koordinace stavby fit-autu, relokace, testování provozu a finální úpravy, zodpovědnost za dodržení rozpočtu a harmonogramu
-
facelift klientské zóny stávajících kanceláří

délka spolupráce 8 měsíců
-
revize a zefektivnění procesu office managementu a lokálního HR supportu (z 20 hodin týdně na 6 hodin týdně)
-
nastavení funkčního modelu dočasného remote fungování office managementu
-
designový facelift kanceláře
-
budgeting pro office a HR, správa podkladů pro tým financí
-
interní komunikace a organizace týmových eventů



délka spolupráce 4 měsíce
-
audit procesů office managementu a podpory týmů
-
předvýběr office kandidátů a revize náplně práce role Office Managera
-
zrychlení exekuce rozhodnutí od partnerů společnosti směrem k týmu

délka spolupráce 2 roky
-
nastavení provozních procesů a mezi týmového fungování
-
projektové řízení 2 fází stěhování pražských kanceláří, včetně dohledu nad finančním rozpočtem, kontroly stavebních prací a vyjednávání kontraktů
-
zavedeních lokálních HR postupů, nastavení rozvoje managementu
-
dlouhodobý plán a organizace firemních akcí a CSR projektů
-
péče o zaměstnance, podpora firemní kultury, zaměstnanecký merch



délka spolupráce 1,5 měsíce
-
mentoring juniorní Office Manažerky
-
nastavení interních procesů Office Managementu a spolupráce s dlouhodobými dodavateli
-
revize systému reportingu
-
supervize při organizace interních eventů a přípravě firemního merche

délka spolupráce 2 roky
-
zavedení procesu Office managementu v rychle rostoucím mezinárodním startupovém prostředí
-
vedení, nábor a trénink provozního týmu a recepční
-
zvyšování spokojenosti zaměstnanců, správa benefitů, koordinace F&B, organizace interních událostí a mezinárodních offsite
-
projektový management 3 fází stěhování kanceláří - včetně plánování, koordinace designu a stavebních úprav a samotného stěhování (2.000m2)
-
zavedení a koordinace anti-Covid procesů a podpora efektivní práce z domu a bezpečného návratu do kanceláří
-
budování firemní kultury, interní komunikace



délka spolupráce 6 měsíců
-
projektové řízení realizační části nových kanceláří
-
podpora při revokaci kanceláře, doporučení dodavatelů, řešení VaN a reklamační části projektu

délka spolupráce 3 měsíce
-
designový facelift kanceláří
-
koordinace architekta, dodavatelů a stavby
-
zodpovědnost za dodržení harmonogramu a rozpočtu
